Boken Reklamens röda tråd -
Överraska med nytt reklamtänkande

 

© QP MMVIII 04081
Design: Fons AB

 

Överraska med nytt reklamtänkande, med reklam som skräddarsys för ert företag, er säljprocess och era säljare. Bara sådan reklam ger starkt säljarstöd och låga kostnader per avslut. Hur den skapas, kan du se i boken Reklamens röda tråd. Läs t ex om
 QP-analysen (er reklam blir systematisk) 4i-metoden (varje reklamalster fyller sin uppgift) "3x5" (era projekt blir klara i tid, till rätt pris).

Boken ger många konkreta tips. På en bifogad cd finns dessutom praktiska mallar, direkt användbara i det dagliga arbetet, exempelvis projektsedlar för trycksaker och hela intervjulistan för QP-analysen. Lägg in alla dessa mallar i din dator, och överraska sedan med nytt reklamtänkande! Bokens innehållsförteckning

Boken blir tillgänglig under senhösten 2009. Gå till Kontakt med oss och begär "slutliga uppgifter om boken", så meddelas du när boken är klar.