Reklamens röda tråd
Författarpresentationen

 

© QP MMVIII 04081
Design: Fons AB

Leif Tüll Åke Nyblom  
Leif Tüll
Beställare
Mer om Leif
Åke Nyblom
Producent
Mer om Åke

Leif Tüll och Åke Nyblom – författarna till boken Reklamens röda tråd – har specialiserat sig på reklam och information för försäljning av teknikintensiva produkter från företag till företag (B2B). Kunskaper och erfarenheter förenar dem i en fast tro på det som de kallar reklamens röda tråd.

Leif är reklamköparen som ifrågasätter, är kreativ, resultatorienterad och stimulerande. Åke är reklamproducenten som frågar och lyssnar noga, för att sedan utveckla effektiva reklamprojekt.

Författarnas motto är: Bra reklam ger starkt säljarstöd genom hela säljprocessen och därmed låg kostnad per avslut. Bra reklam ser till helheten i företagets verksamhet.